Υποβολή Παραπόνων

Στην Επενδυτική Τράπεζα Ελλάδος επιδιώκουμε να διατηρούμε το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών υψηλό και μεριμνούμε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας. Αν δεν μείνατε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας παρείχαμε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

• Επισκεπτόμενοι το πλησιέστερο κατάστημα της Επενδυτικής Τράπεζας Ελλάδος και ζητώντας να συμπληρώσετε το Έντυπο Παραπόνων.
• Επικοινωνώντας με την Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων μέσω τηλεφώνου (210-8173695) και μέσω e-mail (complaints@ibg.gr) .
• Αποστέλλοντας επιστολή στην ταχυδρομική διεύθυνση: Επενδυτική Τράπεζα Ελλάδος Α.Ε., Αιγιαλείας 32 & Παραδείσου, 151 25 Μαρούσι, υπόψη Υπηρεσίας Διαχείρισης Παραπόνων.

Δεσμευόμαστε ότι θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να βρεθεί μια λύση που να σας ικανοποιεί και να είναι σύμφωνη με το κανονιστικό πλαίσιο καθώς και με τις πολιτικές και διαδικασίες της Τράπεζας.

Εάν, παρά ταύτα, η απάντηση που λάβατε από την Τράπεζα δεν σας ικανοποίησε, μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς στο Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή - Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΧΜ-ΕΕΕΔ) -  (Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα, www.hobis.gr , Tηλ.: 10 4 40, 210 3376700 Fax: 210-3238821, e-mail: info@hobis.gr), ως έναν φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.